måndag 23 juni 2014

Terrängcykling

Åh jag är så sugen på att prova cykla i skogen. Jag gillar ju inte att cykla vanligtvis men det ser så himla kul ut att cykla i skogen. Jag möter ibland cyklister långt inne i skogen och har tänkt mer och mer på detta. JAG VILL! Dock är det ju inget man bara kan göra hur som helst. Man måste ha en bra cykel, man måste kunna grejja med den, det ska vara kläder och skydd.... skor....

Det är bra träning. Balans, styrka.. Koncentration.. Jag behöver nåt nytt nu. Det är inte lika kul att bara gå och jogga längre och med terrängcyklingen kan jag ju fortfarande vara kvar i skogen. Finns ju miltals med stigar och leder som går att cykla på här. Fasiken. Jag och mina idéer....

1 kommentar:

Pearldrop sa...

Jag har en mountainbike du kan låna, behövs dock nya innerslangar tror jag
/Linn